środa, 2 października 2013

OPI !

Kochane dzisiaj szybki post dotyczący lakierów do paznokci, ponieważ już dawno takiego nie było. Chciałabym Wam pokazać lakiery OPI którymi jestem zachwycona! Co prawda cena nie jest zadowalająca, ale udało mi się upolować je dawno temu  na grouponie i zapłaciłam chyba 50zł za dwa, gdzie jeden kosztuje aż 50zł. Jest to koszmarnie wysoka cena jak na lakier, ale razem z siostrą postanowiłyśmy zaszaleć i sprawdzić w końcu te słynne lakiery. Wybór był trudny, bo mają do wyboru tyle pięknych kolorów, że ciężko się zdecydować. W rezultacie wybrałyśmy takie same :D Piękny, delikatny róż oraz brokatowy, który jest przegenialny!

Brokatowy - Nawet nie wiecie jak cudownie mieni się w słońcu! Bije wszystkie inne brokatowe lakiery na głowę. Żaden nie daje takie blasku jak ten. Mogłabym się na niego patrzeć godzinami ;D zawsze jak tylko go mam i zaświeci słońce od razu na niego spoglądam. Szkoda, że zdjęcia tego nie oddają. Trwałość świetna, ale to jak większość lakierów z brokatem, dlatego zmycie takiego lakieru nie należy do najłatwiejszych ;P


Róż - Jest zdecydowanie moim kolorem jeśli chodzi o paznokcie. Uwielbiam mieć takie delikatne odcienie i zdecydowanie mam więcej takich wśród moich lakierów. Zawsze kiedy nie wiem jaki wybrać kolor wybieram właśnie ten. Jest neutralny i dziewczęcy.
Trwałość świetna! 

Używałyście tych lakierów? macie swój ulubiony kolor? Moim zdaniem są zdecydowanie za drogie :)

Buziaki :)

26 komentarzy:

  1. Brokatowe lakiery są bąbowe !! ;D


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OPI jeszcze u mnie nie gościły, ale niebawem się to zmieni :)
    ładne kolorki, chociaż brokaty to nie do końca coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne odcienie, zwłaszcza ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham wszystko co się błyszczy, ja bym wszędzie położyła ten brokat, jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności, moje ulubione mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogie te lakiery .. Ja kiedyś kupiłam ( przez przypadek ) lakier od gosh . Nie spojrzałam nawet na cenę a babeczka mi mówi 25 zł . Wzięłam go ale nie jestem z niego zadowolona . Mimo , że zapłaciłam 25 zł to jeszcze po 2 dniach już mi się kruszył . ; < Nigdy nie używałam lakieru z brokatem ale może zacznę . Masz ładną płytkę paznokcia . : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne, dziewczęce połączenie. Róż jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no na prawdę przepięknie to wygląda. Bardzo lubię takie połączenia. No i cena zabójcza niestety :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo chę ten brokatwoy, odcień ma znakomity:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest naprawdę świetny, ale 50 zł za lakier to jest niestety przesada i nie na kieszeń studenta :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa są piękne, ale cena faktycznie na zachęca :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory :) Zakochałam się w brokatowym OPI <3 Piękny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt super ale przeraza mnie zmywanie po moich ostatnich doświadczeniach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny duet. Szkoda, że te lakiery są takie drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  15. I really lurv this nail polish,Looks very cool on your fingers.
    Mind following one another? I will sure follow you back. Thank you so much. Do follow me on Gfc,Bloglovin and G+ Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam Cię do akcji "Październik miesiącem maseczek". Jest to zabawa, która ma nas skłonić do dbania o swoją cerę. Więcej informacji o zasadach na moim blogu w notce: http://mademoisellemagdalene.blogspot.com/2013/10/35-maseczki-na-twarz.html
    Mam nadzieję, że się do nas przyłączysz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor tego różu, ja brokaty na paznokciach bardzo lubię więc jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cuda! nigdy ich nie miałam, bo ta cena mnie skutecznie odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  19. chociaż kolory zupełnie nie moje, to połączenie bardzo mi się podoba :) lakiery opi lubię, a w sumie już coraz bardziej lubiłam - ostatnie kolekcje trwałością nie grzeszą...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się takie zestawienie :) Nie miałam jeszcze OPI ale chyba muszę się na nie zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten brokatowy wygląda ślicznie, ale stanowczo za drogie jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń