sobota, 10 sierpnia 2013

maliny zapiekane w koglu-moglu

Powiem Wam, że do zrobienia malin w koglu-moglu zbierałam się dobre dwa lata! Nie wiem dlaczego przez ten czas nie wzięłam się za to skoro zajmuje to max 10 min :) Miseczki zakupiłam już rok z temu właśnie z myślą o malinach w koglu-moglu lub owocach z kruszonką (przepis na pewno pojawi się na moim blogu wkrótce). 
Sezon na maliny ciągle trwa, więc jeśli je lubicie to polecam Wam ten szybki i banalnie prosty deserek:)

Składniki (przepis dla dwóch osób)
maliny
4 żółtka
4 łyżki cukru pudru
1 łyżeczka cukru wanilinowego


Sposób przyrządzenia
Żółtka ucieramy z cukrem pudrem i cukrem waniliowym na puszystą pianę. Przekładamy kogel-mogel do miseczek, zatapiamy maliny i wkładamy do rozgrzanego do 190 stopni Celsjusza piekarnika na około 5 minut. 


Smacznego! 
Pamiętajcie, żeby zjeść to na ciepło! :)
Znacie ten przepis? 
Może macie jakieś fajne przepisy na desery z malinami, chętnie wypróbuję!:)
a tymczasem lecę do prasowania, bo jutro MORZE! <3

13 komentarzy:

  1. aż się głodna zrobiłam :) Pysznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie zapiekałam z niczym kogla mogla, łoooł to musi być pyszne. Zwłaszcza że jestem wielką fanką kogla mogla. Dzięki za przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze ale mi narobiłaś ochoty , a nie mam oni malin ani miseczkę , ale w tym tygodniu na pewno muszę to zrobić !! Dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smacznie to wygląda! Nigdy tego nie próbowałam. Wprawdzie maliny w tym roku już mi się trochę przejadły, ale z chęcią wypróbuję inne owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam! nie słyszałam o tym przepisie wcześniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być przepyszne, amciu amciu! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże,.dlaczego ja nie mam piekarnika?! To wygląda tak pysznie i apetycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego przepisu, ale bardzo chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę spróbować, ale chyba zastąpię maliny jakimś innym owocem :)

    OdpowiedzUsuń